pix3lek - Sun-03-08 20:32:56 |
Z (prawie) każdej kategori [;
Film animowany: Epoka lodowcowa ;d Film dokumentalny: O dzieciach z rosyjskiego dworca, niepotrafie sobie przypomnieć nazwy Film fantasy: Władca pierścieni? :/ Film grozy: Koszmar z ulicy wiązów Komedie: - Polska : Killer ;D - zagraniczne: wiele, ale ostatnio eurotrip Kryminalne: O psie który jeździł koleją. Romantyczne: Love story xD Wojenne: Operacja bekon Thriller: Cube (sześćian) - piękny film akcji :D
Teraz wy [;
|
p4chw1n - Mon-03-08 09:07:28 |
Film animowany: Epoka lodowcowa Film dokumentalny: Kiedys widzialem cos o podrozy w czasie Film fantasy: Władca pierścieni Film grozy: nie iwem nie lubie ... niech bedzie shutter widmo Komedie: - Polska : Czas Surferów - zagraniczne: Panstwo mlodzi : Chuck i Larry ew. Stary, gdzie moja bryka? ("-dude, where's my car?-dude, where's your car? xD) Kryminalne: Bueee nic Romantyczne: Tu tym bardziej nic Wojenne: Szeregowiec Ryan Thriller: Cube 2 - Hypercube Psychologiczny - Requiem dla snu albo Przerwana lekcja muzyki
tyle ;]
|
Kalf - Mon-03-08 11:56:04 |
Film animowany: Full Metal Alchemist, Death Note, Hellsing Film dokumentalny: Style Wars Film fantasy: Władca pierścieni Film grozy: Blair Witch Project Komedie: - Polska : My to nie oglądamy bo to syf xD: Zagraniczne : O Dwoch takich co poszli w miasto xD Kryminalne: Death Note wydanie Filmowe :PP Romantyczne: Kiedy zajebie Cie kochanka xDD - polecam :PP Wojenne: Strzelam Tu i strzelam tam, wojennych nie lubie tak powiem wam... Thriller: Kiedy dzwoni nieznajomy mi sie podobało :P Psychologiczny - Requiem dla snu jak i proch xD Jeszcze dodam od Siebie: Akcji - V jak Vendetta Pornole nie wchodza w gre nie xD??
|
oses - Tue-03-08 20:50:05 |
Butelki Zwrotne oraz Czas Surferów
|
Raq - Sat-03-08 09:11:44 |
jak dla mnie to najlepsze sa 13 wojownik swieci z bostonu i resident evil 2
|
aloohsia - Fri-03-08 22:36:01 |
A ja tam preferuje American pie (1-6) i wszelkiego rodzaju komedieeeee romantyczneeeee, ahhhh :)
|